loading...
دانلود آهنگ|فیلم|سریال بالینک مستقیم
عراز محمد ساریخانی بازدید : 161 چهارشنبه 06 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید مهران آتش به نام مدیون

ترانه و ملودی : امیرحسین فیضی , تنظیم : بابک سعیدی

میکس و مسترینگ : بابک سعیدی

| دانلود با دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ |

% دانلود آهنگ جدید مهران آتش به نام مدیون

متن آهنگ جدید مهران آتش به نام مدیون

من عاشقت شدم که هستی صاف و ساده
تا ته قصه پیشتم تا ته جاده
میخوام بدونی که تو اوج این صدامی
تو تک ستاره ی همه ی روز و شبامی

باید بدونی که دلم واست میمیره
هرجا بری سراغ قلبتو میگیره
برای داشتنت دلم واست میخونه
تا آخر عمر پای این دلت میمونه

با تو بارونی نمیشه دیگه حالم
من این حال خوشم رو از تو دارم
به تو مدیونم برای خوبیاتو
به وجودت میبالم

♫♫♫

همیشه عاشقم اگه عشق تو باشه
نزار دلم یه لحظه از دلت جدا شه
میخوام بدونی که واسم زندگی هستی
بخوای نخوای تو کنج این دلم نشستی

مثل تو خوشحالم و خوشبینم و هم خوب
خوبی و خوشحالی حالم از دلت بود
دستت تو دست من سپردی و چقدر زود
دل به تو دادم که یه عمری عاشقت بود

با تو بارونی نمیشه دیگه حالم
من این حال خوشم رو از تو دارم
به تو مدیونم برای خوبیاتو
به وجودت میبالم

 

دانلود آهنگ با لینک مستفیم | کیفیت 320

حجم : 6.97 مگابایت

  دانلود آهنگ با لینک مستفیم | کیفیت 128

حجم : 3.31 مگابایت

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    این سایت تازه ساخته شده است نظرتون درموردش چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 57
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 113
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 130
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 198
  • بازدید ماه : 166
  • بازدید سال : 3,825
  • بازدید کلی : 37,313