loading...
دانلود آهنگ|فیلم|سریال بالینک مستقیم
عراز محمد ساریخانی بازدید : 216 جمعه 01 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید عماد به نام خوبه حالم

| دانلود با دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ + متن آهنگ |

% دانلود آهنگ جدید عماد به نام خوبه حالم

متن آهنگ جدید عماد به نام خوبه حالم

چه حال خوبی وقتی هستی
وقتی میبینم کنارم نشستی
میدونم تو هم امروزو مثل من
عزیزم از ته قلبت میخواستی

تو رو درک میکنم واسه تو میمیرم
تو دنیایی من تو قلبت اسیرم
نباشی پیشم حتی واسه یک لحظه
بدون تو من با خودم درگیرم

من با تو خوبه حالم
خیلی خوشحالم که تورو دارم
چشمامو رو هم میزارم
تو شدی یارم دارو ندارم

کنارت خوبمو بدجوری آرومم
تو باشی من هم تا ابد میمونم
از تو میخونم عزیز جونم
واست میکنم هرکاری میتونم

من با تو خوبه حالم
خیلی خوشحالم که تورو دارم
چشمامو رو هم میزارم
تو شدی یارم دارو ندارم ..

 

 

دانلود آهنگ با لینک مستفیم | کیفیت 320

حجم : 7.73 مگابایت

  دانلود آهنگ با لینک مستفیم | کیفیت 128

حجم : 3.13 مگابایت

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    این سایت تازه ساخته شده است نظرتون درموردش چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 57
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 41
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 109
  • بازدید ماه : 77
  • بازدید سال : 3,736
  • بازدید کلی : 37,224